Martes

Började dagen som igår, gick alltså upp tidigt och följde med mamma till jobbet och jobba. Låter super trist men jag gillar det hehe. Åt först frukost på jobbet, med mammas kollegor haha! Kände mig så vuxen!  Aja, jobbade till ungefärliga tolv då jag köpte en god (men onyttig) lunch. Någon som kan gissa vilken?  Gick även runt i lite affärer med mamma och vi köpte lite underkläder till mig, wihoo hehe.. Efter ett tag tog jag tuben in till t-centralen och mötte Angelica HAHA standard! Vi gick runt i affärer ännu mer och jag hittade en supersnygg tröja. Sen drog vi till Sergel där vi kolla på bio, Berättelsen om Pi. Filmen var helt ok, hade förväntat mig lite bättre men men. Mysig tisdag iallafall! 
Skyndade mig sen hem för att snabbt äta och sen fixa mig inför träning. 
XOXO //linnea ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0