NEW ♥♥

 
Efter Romme åkte jag dirket hem och packa upp, käka hamburgare och tog ut min kanin Dumle. Sen åkte jag till Angelica där hon mötte mig på busshållplatsen. När hon kom hem hade hon redan fixat allt med sängen och allt, bara för att hon visste hur trött jag skulle vara. Vi höll på en stund med det hemliga projektet innan vi tillslut satte på en film. Det fick bli 13 snart 30 som jag redan sätt men fortfarande tycke är bra! Dock somnade jag under filmen så jag borstade aldrig tänderna eller bytte om till sängkläder hoho.
 
Vaknade runt 11 och chillade. Sen käka vi frukost som hennes mamma hade fixat och sen började vi fixa oss. Plattade håret, sminkade oss och sånt. Sedan kom mamma och hämtade oss och skjutsade oss till Globen. Där mötte vi upp en tjej som jag köpte en jacka av, nämligen en Fjällräven haha #happy! :D Sen åkte vi till handen där vi mötte en annan tjej, som däremot är lite hemligt för tillfället haha. Sen kolla vi lite i centrum och Angelica köpte en mascara innan vi tog bussen hem. 
 //linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0