Onsdag

Hej på er! Idag är det onsdag och jag och Linnea startade dagen med en god frukost. Har vi inte nämnt det tidigare så sov Linnea hos mig från tisdags tills idag :) Världens bästa mamma hade iallafall bakat scones och pressat apelsiner. Så för våran del blev det nybakat bröt och färskpressad apelsinjuice till frukost, + te och lite annat gott! 
Vi kom inte på något att göra förs lite senare då vi bestämde oss för att åka hem till Linnea och ta foton :) 
Så jag packade ner lite smink och så tog vi bussen hem till henne. Idag har det varit superbra väder med sol och flera plusgrader wihoo! :) Hade på mig skinnjackan och frös inte!!
Hemma hos Linnea fixade vi oss, lockade håret, sminkade osv och sedan gick vi ut och fotade varandra. Ni har ju redan sätt resultatet.
Jag åkte hem runt 19 och åt middag och snart ska jag städa undan Linneas madrass och kolla på film.
PUSS!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0