Önskerubrik - Sommarplaner /L

Okej, somsagt ska jag åka till USA i början av sommaren. Eller rättare sagt åker jag 9 juni, och kommer hem den 1 juli tror jag om jag kommer ihåg rätt?! Sen är jag hemma en dryg vecka innan jag åker till Sportscamp med brudarna. ♥ Mer har jag nog faktiskt inte bestämt haha, men ska också vara hemma och njuta utav den svenska sommaren! Innan jag fick reda på USA resan hade jag planer med Fanny att jag skulle följa med henne till Gotland till hennes landställe, men de planerna sprack ju totallt då USA kom ivägen. Dock vet jag inte om det endå går, Fanny vi måste höras!♥ Sen har jag och Angelica också pratat om någon resa ihop, typ också till Gotland haha! 
 
Nu tänker jag sluta skriva om det här, för jag dör snart av längtan haha. Nu vet du det iallafall, tack för kommentaren♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0