Q/A

∞ Angelica 
 
Vart kommer nit-conversen ifrån? :)
- Jag tog bilden ifrån en hemsida där jag gör mina collage. De finns HÄR och HÄR, vet dock inte om sidorna är falska?
 
Väskan med döskallen var ju skitcool. Var hittar man den?
- Visst är den! Det är samma sak här som med skorna.. Jag vet faktiskt inte vart man kan köpa den, tyvärr! 
 
∞ Linnea 
 
Gud vad vacker du är!
- Taaack, puss på dig
 
Linnea, jag läste din gamla blogg och då slingade du ditt hår precis. Ska du endå göra ombre nu?! :O
- Haha asså nej, jag fick bara något tokanfall haha :)
 
Hur kommer din uppdatering se ut medan du är i USA? (:
- Ja du, det har jag faktiskt inte tänkt någonting på. Jag kommer ju inte göra tidinställda inlägg för varje dag, för jag är liksom borta i 3 veckor. Sen vet jag inte heller om jag kommer ha något internet där borta, men något direktinlägg kommer väl kanske upp om jag söker mig till något Donken eller något! 
Men tror jag kommer göra 4-5 tidinställda kanske, och sen så har ni också fantastiska Angelica haha.
 
∞ Angelica&Linnea ∞
 
How did they taste?
- Jävligt gott! :)
 
2 & 4 <3 Vill du göra ett bloglovinbyte? :)
- Nej, vi använder inte bloglovin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0