Tips - ansiktet

 
Ni som läst min tidigare blogg har förmodligen redan blivit tipsade om dessa produkter. Men eftersom det är en hel del nya läsare så tänkte jag passa på att tipsa er! Bilden är tagen i sommras om ni undrar varför det är grönt och ingen snö :)
 
Neutrogena/Visibly clear. Hemma hos mig har vi unigefär 5 olika produkter i den här serien som vi köper om och om igen. Dessa↑ två är mina favoriter.
 
 
Krämen längst fram är en olje-fri ansikts salva, den är bra om man är kännslig mot finnar och inte vill ha en sån fet kräm. Jag har haft väldigt tur och har inte det problemet men jag älskar den här ändå och vem vet, om jag haft en fetare kanske jag skulle fått fler finnar? 
Den sjunker in snabbt i huden och är sval och skön att applicera. Jag klarar mig seriöst inte utan den! Efter jag har blött ansiktet, duschat osv blir jag jätte torr och då är denna perfekt!
 
Den bakre tuben är en ansikts skrubb som rengör huden osv. Har igentligen inte så mycket att säga om denna förutom att den luktar jätte fräsht och är super bra!
 
Tips från mig till er - dem finns att köpa lite här och var, bla IcaMaxi.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0