tjugoandra

Vaknade strax innan sju och kände mig lite småsjuk, ni vet förskyld mm. Men krigade mig endå till skolan, och hann även göra lockar i håret mihih. I skolan jobbade jag ensam då jag var tvungen att göra klart en uppgift som skulle in på eftermiddagen som jag inte ens hade börjat med! Men så grym som jag är hinner jag, dock åt jag ingen lunch. Sen på bg var jag fett excited, för vi skulle nämligen få glass. Dock fick vi värsta fattig glassen, bara en liten smal chokladglass på pinne. Hade förväntat mig glass med massvis av chokladsås och maränger liksom. Aja, jag överlevde iallafall. Slutade tolv och fick looov, wehoo! Drog då till Globen och köpte lunch innan jag drog till jobbet. ;) Jobbade i ungefär 3 timmar, tills Angelica ringde mig. 
Gick och köpte en god varmchoklad med grädde på Espresso House innan jag satte mig på tunnelbanan och mötte Angelica. 
Våra planer var att fika på Café60, som vi båda hade hört var jättebra. Dock hittade vi först inte cafét, haha så vi vandra omkring på ett och samma ställe haha! Iallafall, på cafét beställde vi först varsin ceasarsallar innan vi gick upp och satte oss. Satt säkert där i 1,5 h och snacka om allt och inget! Förresten, cafét var jättemysigt, bra personal osv. så jag kan lugnt tipsa om det! 
 
Runt 18 drog vi därifrån men ville inte hem riktigt ännu. Vi ville typ till kungsträdgården och kolla om man kunde åka skridskor haha. Dock gick vi vilse, hahah! Vi gick typ runt i cirklar i typ 40 minuter, men vi skyller på att det var jättemörkt! Aja, eftersom vi aldrig hitta kungsan drog vi hem, eller aa till centrum där vi köpte godis. Sedan vandra vi hem till mig och nu är vi här och har landat med massvis av godis och andra onyttigheter! 
/linnea
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0