tjugonde

Onsdag, halva veckan avklarad! Imorde var min buss mot stan unigefär 15 min sen.. Jag skulle på musseum med skolan och några i min klass väntade på mig vid tunnelbanan. Men eftersom bussen var sen och yunnelbanan var jätte seg pga av köer så var de tvungna att gå. Jag kom tillslut fram till Gamla stan och hade absolut ingen aning om vart jag skulle. Fråga på pressbyrån mm. Som tur var kom några andra från klassen oc vi hittade :) 
På nobilmusset fick vi lösa problemlösningar haha rätt kul faktiskt! Man skulle rita och sånt. Sen kollade vi på ngon tråkig film och efter gick jag och några fler till McDonalds och käka lunch.
Eftermiddagen spenderades i skolan var rätt kul det med faktiskt. Kom hem vid 16 och måstesätta igng med pluggandet till kemiprovet imorgon :O
Tumblr_mgxxalz8uw1qd8xsio1_500_large
Weheartit
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0