26 Juli 2013

 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Min 26 Juli 2013 har spenderats i stan! Mötte Isabelle runt tre och så åkte vi in till Hötorget. Vi köpte direkt biljetter, innan vi tog en otroligt tidig middag inne på Kungshallarna. Dock gjorde det inget då inte av oss hade ätit lunch hemma och var därför hungriga. Vi kom fram till att vi skulle äta Taco bar rätt så fort, och för mig blev det då en Nacho de luxe och en cola. Satt och snacka där ett bra tag och hade det jättemysigt, innan vi gick och köpte godis och snacks. Vi blev jätteflummiga inne i biografen, det första vi gör är att sätta oss fel. Asså gud. I alla fall, filmen var jättebra och rolig, rekommenderar verkligen!
Efter bion tog vi tunnelbana och buss hem, och gud vad vi garva. Jag hade kryckorna med mig ju så det blev ganska mycket problem när man skulle på bussen, inte minst för att jag garva. Men vi kom hem tillslut och då gick vi hem till Isabelle. Lyssna på musik, åkte waveboard, flumma och spelade poker med levande ljus ute på deras altan.
Kom hem runt halv ett, och då gick jag och la mig direkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0