30 Juli

Mötte Angelica vid busshållplatsen vid henne runt halv ett. Efter vädret inte var det bästa (mulet och regn) bestämde vi oss snabbt för att ha en mysig inne dag! Det var ett tag sedan det kom ut någon video på videofy så vi bestämde oss att göra Chubby Bunny Challenge som vi alltså filmade. (Inlägget under). Det var riktigt kul och gud vad vi skratta, och efter några timmar var vi klara och nöjda med videon. Sen kollade vi på flera pretty little liars avsnitt och bakade även en underbar kladdkaka. ♥ Jag käka även middag där, och runt halv tio kom mami och hämta mig då hon inte tyckte jag skulle åka buss i regnet med kryckor!
Tyvärr upptäckte jag nyss att vi inte tagit några bilder idag, så det får bli en bildlöst inlägg guys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0