Äntligen

Linnea kom hem igår så idag var första gången på 3 veckor som vi träffades. Hon skriver mer om det senare eller imorgon. Men min dag har somsagt spenderas med Linnea och jag åkte hem till henne runt 12. Pratade länge om resan och allt som har hänt. Sen fick vi ideen att filma lite till en video där hon skulle visa upp lite av shoppingen från USA men det krånglade.. Vi höll på i flera timmar och sen funkade den inte att ladda upp. Får se om en liknande video kommer upp. Vid 16 åt vi iallafall lite lunch/mellis innan vi drog hem till mig. Hela Linneas familj skulle nämnligen hit och äta middag och umgås. De är fortfarande här så just nu sitter jag uppe på mitt rum och bloggar medans Linnea ligger i sängen och slappar :) Vet inte hur länge de stannar, men vi får väll passa på att göra nått roligt efter jag skrivit klart. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0