Appar

1. Res i STHLM - En bra app för dig som åker kommunalt med sl. Går fortare än att gå in på sl.se
2. Pic Lab - En redigeringsapp där man kan lägga på fina efftekter och texter.
3. Radio Play - Jag brukar lyssna på radio där. 
4. Birdy - Ett roligt spel som jag fastnat för. Laddade bara ner det helt random och blev beroende.
5. Shazam - Med den här appen kan du lätt hitta låtar du gillar. Om du hör en låt är det bara att starta appen så vet den låtens titel och artist. Riktigt användbar.
6. Rabble - Fullt med rabatter på olika saker/mat. Har använt denna några gånger på B&J och taco bar.
7. Klart.se - Väderapp där du kan se hur vädret ska se ut de kommande dagarna. Bra att ha!
8. Youtube - Kan inte klara mig uten denna...
 
Här är några appar som jag har på min Iphone. Mina favoriter efter Instagram, Snapchat, Vine, FB mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0