Fredag

Håller inte koll på veckodagarna nu när jag har lov men idag vet jag att det är fredag då syrran fått helg från jobbet :) Min dag har spenderats på Ikea. Vet inte vad det är, men jag älskar Ikea. Måste vara för att jag gillar inredning och så.. Jaja jag åkte dit runt 11 med mamma och pappa, men vi stannade vid en annan affär påvägen så var inte där förs 12. Vi gick runt i flera timmar och åt lunch mm. Tog min favvo, pommes kycklingfile och bea :) Fick en ny byrå som jag velat ha länge. Åhh kommer bli så fint i mitt rum! Nu har jag två lika dana byråar och ska slänga ut min bokhylla. Håller på att städa/rensa i mitt rum så att jag kan montera upp det nya och möblera om. Ska fortsätta nu PUSS!
 
Juste i onsdags lämnade jag in min Iphone för att det inte gick att slå på Wifi. Jag har inte wifi på hur länge som helst. Men idag fick jag en ny Iphone, igen.. Men det är ju skönt att det gick så fort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0