Friday • Saturday

Fredag- Var hemma hela dagen och sysslade med saker. Direkt när jag gick upp på morgonen rensade jag mina garderober, och det kan ni tänka er tog lite tid! Annars har jag mest varit med Dumle och fixat hans bur och även haft en slappdag! Höll på lite med mig själv, lite hårinpackning och sånt underbart. Men runt fem börja jag fixa mig för att åka bort till familje vänner på middag. Var en mysig lyckad kväll med god mat och trevligt sällskap! Åt en god pastasallad och fläskfilé till middag med massa av god frukt, och sen blev det glass och jordgubbar. Emellan hoppade vi studsmatta och kollade på två filmer. Åkte hem runt tolv tror jag.

Lördag- Gick upp runt tio och startade dagen med en god och nyttig frukost. Eftersom världens bästa mormor fyller år idag (GRATTIS!) har min dag tillgänglats åt att fixa till hemma. Mormor fyller nämligen 70 år, och därför var det nästan som en fest hemma hos oss med buffé. Så idag har jag dammsugit och dammat rummet och klippt gräset. Sen så hann jag även sola i 30 minuter, #weho ! Tog en dusch och satte på mig kläder för kvällen (som var klänning dessutom) innan de kom runt fyra. Kvällen har även denna dag varit otrolig med mycket härligt skratt. Hoppas även att lilla mormor blir nöjd över sin present hon fick av mig, nämligen en babyrosa stickad tröja. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om vad vi gjorde under kvällen, då det mesta vi gjorde var att äta från de enorma buffén.
Under kvällen när de gick har jag panik packat för imorgon åker jag nämligen till Sportscamp! Jättetaggad, kommer bli jättekul! Har även försökt gjort några (säkert usla) tidinställda inlägg för mina stackars läsare som alltid får vara med om jag inte är hemma haha. Hoppas de duger, gjorde inte så många men något är det i alla fall. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0