Gålö Havsbad

Vaknade runt 10 imorse och åt frukost i solen. Runt 11:30 åkte jag med mammi och pappi till Oxsnö där vi planerat att spendera dagen. Det är klippor som ligger vi havet och vi gick runt och letade efter platser ett bra tag innan vi bestämmde oss för att gå där ifrån för att alla platser var upptagna. Vi åkte istället till Gålö havsbad. Kom dit runt 13 och solade samt åt lunch och köpte glass. Badade även en snabbit hehe svinkallt i vattnet idag.. När vi kom hem runt 17 åkte jag och mammi till Farsta för att fixa lite grejer och nu har jag precis ätit middag. Pommes och grillad kyckling :) SKa kolla på film med lite mys snart men innan det ska jag göra några tidsinställda PUSS!
 Lite passande bild då jag inte fotat idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0