Gotland imorgon

Som rubriken avslöjar åker jag till Gotland imorgon. Ska bli sjukt skönt att komma ut på landet en stund. Jag åker dit med mamma och pappa där vi ska vara/bo med Magnus, Sylvia och Kendra som har landställe där. Har varit där två gånger innan och det är verkligen super mysigt :) Planerna är inte så många, vi ska väll hänga lite vid stugan där det finns en pool och studsmatta, åka till Visby och till några stränder. Jag, mamma och pappa ska troligtvis tälta en natt på fårö också :) Åker imorgon den 17 och kommer hem den 27, kommer alltså vara borta i tio dagar. Men oroa er inte, jag har gjort tidsinställdainlägg varannan dag + att jag kommer ta med mig datan. De har internet så jag ska blogga där när jag får tid. Ikväll kommer Sylvia och Andreas hit och käkar middag. Sylvia ska nämligen sova här eftersom hon ska tillbaka till Gotland med oss.
Båten går tidigt imorgonbitti så jag måste gå upp runt 05.. 
Ska köpa frukost på båten och så har jag köpt en tidning + godis så det ska väll gå bra :)
Nu måste jag packa för att sedan hoppa in i duschen, vi hörs på Gotland PUSS! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0