GOTLAND

Tidigare har jag nämnt lite försiktigt (eller lite mer specifikt i det här inlägget) att en sak jag ska göra under sommaren är att åka till Gotland. Där ska jag umgås med älskade Fanny i fem fantastiska dagar eftersom de har ett landställe där. Vi kommer ha så otroligt roligt eftersom vi har sätt fram detta så himla mycket och planerat det noga! Blir säkert bad, solning, shopping och fikor i Visby, Fårö, sommarjobb, kvällsbad, rida hästar och massa andra saker.
 De har sagt att de har internet där men att det går segt så kommer nog inte uppdatera så himla mycket. Blir nog isåfall mobilinlägg och då bara lite bilder, men har också gjort några få tidsinställda inlägg så inte bloggen är helt tom från min sida.
Så nu vet ni vad jag kommer hålla på med de här dagarna - vara lycklig. ♥ Ni kan ju också alltid följa mig på min instagram llinneas, eller varför inte pröva om du är så cool att du får följa min privata där jag uppdaterar mer. llinneas_privata heter den, rätt så simpelt lix. Puss /L
 
-Tidinställt medan jag säkerligen strax ska gå på båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0