Måndag

Hej på er! Igår höll jag på med en massa tidsinställda vilket tog hela dagen. På kvällen cyklade jag och mammi till Maxi där vi köpte lite nödvändigheter. Resten av kvällen spenderades framför tv:n. Idag vaknade jag runt 10:30 och gick ut för att äta frukost. Lite senare tog jag bussen till Jessika och vi gick till en sjö i närheten :) Lilla Filip var med också och vi hade riktigt mys. Vi försökte grilla marshmallows på ett ljus och åt kakor. Snackade mest tyvärr var vädret inte på vår sida. Det var ingen sol alls. Åkte hem runt 15, har precis målat naglarna och ska snart fixa lite i rummet. Ska försöka packa lite ikväll också eller så tar jag det imorgon, vi får se.
Fotade inget idag men gjorde en video på vine så kolla där Angelica L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0