MYSIG DAG I NYNÄSHAMN

Förlåt att jag inte bloggat något sen jag kom hem från Sportscamp i lördags! Veckan där har varit alldeles fantastiskt med så många minnen som helst men det hände lite dåliga saker också. På torsdagen när vi körde en skojmatch mot ett par killar så när jag skulle stega förbi min försvarare hängde mitt knä inte med. Jag kände hur hela knät vred sig och sen knackade det och sen kunde jag inte stå upp. Gjorde verkligen fruktansvärt ont, sen så var det lite läskigt också. Men jag fick i alla fall bli undersökt och i slut ändan fick jag ett par kryckor jag försökt gå på i några dagar. Nu är jag hemma eller varit det ett par dagar. Jag kan fortfarande inte gå och använder kryckor, därför har mina dagar spenderats hemma med att kolla på filmer, kikat med massa folk och solat.
Men igår följde jag med mamma och mormor till Nynäshamn!
 
Runt 12 åkte jag, mamma och mormor till Nynäshamn vid hamnen där vi även spenderade dagen i solen. Vi gick runt i lite butiker innan vi bestämde oss för att äta lunch på båten Freja. Jag som var väldigt hungrig tog en förrätt som var Skagen Toast och sen blev det en Plankstek till huvudrätt! Var riktigt trevligt och riktigt gott. Annars så satt vi och solade medan vi kollade på alla båtar, köpte kulglass och även jordgubbar och nypressad apelsinjuice som vi tog med oss hem!
Dagen gick jättefort och var hur lyckad som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0