Resor 2011 ★

År 2011 var ett super år för min del som fylldes med mycket minnen. Klippte ihop ett collage med lite olika bilder från två resor som gjordes det året. Gran Canaria och Gotland. Hela min familj hade bokat en resa till Egypten i två veckor men det blev "krig" där så den blev inställd. Istället bokade vi en resa i en vecka till Gran Canaria. Och eftersom det var en vecka istället för två bodde vi på ett väldigt fint och lyxigt hotell. Åhh det var så himla fint där! Jag och syrran hade ett eget rum också så det var nice :) God mat varje dag och minst 5 poolar därav en hade egen strad. Saknar det stället såå mcket.. Och så Gotland. Hade riktigt kul där med syrran och Linnea S. Vi var på exakt samma ställe som jag är på nu, mys!  Var där i ca 2 veckor och saknar det med. Så jävla underbart helt enkelt!  ♡
 
- Tidsinställt medans jag är på Gotland.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0