Senaste dagarna

Har inte bloggat på tre dagar och där är för att jag inte suttit vid datan. Nu har jag iallafall tagit mig tid till att blogga så jag tänkte berätta lite om min helg och dagen. 
 
Både min lördag och söndag spenderades på stranden. På lördagen var jag iförsig bara där en liten stund. På söndagen åkte jag, mamma och pappa till Dalarö sär vi solade och badade vid schweizerbadet. Kom dit runt 12 och det var helt fullt på parkeringen men tillslut fick vi en plats. Åt sallad till lunch och fikade med glass och vattenmelon MUMS! Älskar att äta på stranden :)  Badade i havet för första gången för iår. Var rätt kallt men ändå skönt och kuk med alla vågor. Vi åkte hem vid 16 och köpte med oss jordgubbar. Efter middagen monterade jag och pappa ihop min nya byrå så resten av kvällen höll jag på med mitt rum. Nu är det strx klart och jag är nöjd! 
Idag kom Jessika och Filip hit vid 13. Vi bakade kladdkaka som vi sedan åt. Kollade på två filmer innan jag var tvungen att laga middag. Mamma och pappa är inte hemma så jag fick öaga maten då syrran jobbar. Men nu har jag, Julia och hennes kompis käkat tacos vilket var super gott :) Ska gå och köpa chps nu som vi ska doppa i guacamole medans vi kollar på film, springbreakers som jag såg på bio för en vecka sen hehe. Tredje filmen för idag. Hörs senare PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0