+ shoes

 
Åhhh är verkligen sugen på ett par nya skor. Har länge velat ha ett par låga vita converse men har börjat suktat efter lite "tuffare" skor på sistånde. Vill ha ett par skor som inte alla andra har osv.. Har testat sneakersskorna från Topshop men inte i rätt storlek då de var slut. Men ska försöka hitta ett par och om de sitter skönt kanske jag ska önska mig dessa i födelsedagspressent. Hur coola är de inte?!? Priset är lite högt men på hemsidan kostar se ca 800, värda pengarna. Och bootsen... dö snygga! Behöver absolut inte vara just de här då jag vet att dem har fina boots till mycket bättre pris på Belle Shoes mm. Skulle sitta fint med ett par bruna, kanske med nitar till hösten...
 
- Tidsinställt medans jag är på Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0