Söndag och måndag.

Söndag: Bjöd över Fanny då jag inte sätt henne på några veckor. Eftersom jag inte hade sätt henne på ett tag och ville välkomna henne något extra skar jag upp frukt och som jag ställde ut tillsammans med chips och iskall saft vid ett par solstolar. Så när hon kom spendera vi några timmar i den stekheta solen, innan vi gick och bara chillade.
Måndag: Gick upp otroligt tidigt, och var på jobbet kvart över sju! Började dagen med lite frukost, innan jag jobbade i några timmar till lunch. Då gick jag och mamma och köpte mat ute, som vi sedan åt på jobbet. För mig blev det kyckling, potatissallad, mozzarella och nötter - gud vad gott! Sen fortsatte vi och jobba till fem! Kan säga att jag var riktigt slut och flummig i slutet efter att ha jobbat i 9 timmar, 800:- rikare i alla fall woho! Kan även erkänna att jag gick på en paus i en kvart då jag gick och köpte en Ben&Jerry's milkshake, gud vad god den var! Tror den höll igång mig lite!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig!

2013-07-30 @ 23:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0