Tips • Starbucks

Med det här inlägget tänkte jag inte tipsa om själva Starbucks, utan vilka två drickor jag gillade mest när jag nästan besökte det lite för mycket under min resa i USA.
Jag provade faktiskt inte på så himla mycket drickor då jag ganska snabbt fann min favorit (er). De drickor jag provade på var Frappuccino Caramel, Frappuccino Chocolate, Frappuccino Chocolate Chip och Cool Lime. Mina favoriter av de två var Frappuccino Chocolate och Cool Lime.
 
Frappuccino Chocolate är chokladkaffe med grädde och toppad med chokladsås. Drack den mest i NewYork och den är himmelsk god om man är en chokladfantast som jag!
Cool Lime är verkligen en dricka som man ska njuta av när det är otroligt varmt ute och du måste hindra törsten riktigt fort! Det är som det låter, en iskall fräsch lime dricka som jag drack otroligt mycket i Florida då vi hade Starbucks på den flesta hotellen. Ååh.
- Tidinställt inlägg medan jag är på Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0