Tisdag

Min dag startade rätt chill, åt frukost och tog det lungt. Planerna var att träffa Linnea men dock visste vi inte vad vi skulle göra så jag kom på att vi kunde göra en video. Slutade med Chubby Bunny :)  Runt 12 tog jag bussen upp till centrum för att köpa marshmallows. Mötte sedan upp Linnea vid bussen. Linnea har ju redan skrivit om dagen så jag kommer inte skriva så mycket. Men att göra videon var så sjukt kul! Vi skrattade som idioter och hade några riktigt roliga timmar. Bakade och kollade på pll, mysis dag! 
 
Igår kväll efter middagen åkte jag till Jennifer med Jessika där vi kollade på film och pratade. Hade köpt med mig chips och godis också som gjorde det hela ännu bättre :P
Bild från Gotland - Gotlandsinlägget kommer så fort jag fått alla bilder från mammas kamera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0