Uppdatering från Gotland

Hej på er! Just nu sitter jag inne i gäststugan där jag sover om nätterna. vaknade för ett litet tag sen och ska strax gå och äta frukost :) Har det jävligt bra här asså, badar i poolen shoppar mm. Eller aa shoppat några saker men inte så mycket :P Idag är det tyvärr mulet så vi får se vad vi hittar på, nästa soliga dag blir det stranden. Måste bara berätta att det var sjukt varmt i havet där vi bor, 24 grader.. Och i poolen ca 30, skönt! Skrev ju innan jag åkte att jag hade datan med mig och att jag skulle blogga, allt fungerar men jag har helt enkelt inte orkat och haft lust att stänga in mig och blogga. Får se om jag bloggar mer under tiden jag är här annars gör jag det när jag kommer hem + att jag ska lägga ut bilder då :) Men nu ska jag avsluta det här och gå in i storstugan PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0