19/3

Hur har eran dag varit? Min har varit bra, rätt chill haha. Hade sovmorgon till 10 och sen hade jag 3 lektioner och slutade 14:30. Sen drog jag och Jennifer till Älvsjömässan där min syrra hade nån UF grej. Det är en kurs genom skolan typ där man är i grupper och startar ett företag.. svårt att förklara men det var ungdomar som sålde saker. Tänkte köpa en skitfin klocka men dden såg förjävlig ut på så nej! Hälsade på syrran sen drog vi vidare in till stan där vi käka tacobar och mcflurry :) 
Kom hem för en timme sen ungefär och ska ansöka sommarjobb och sen blogga mer PUSS!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Mums :-D

2013-03-20 @ 13:29:45
URL: http://acordingtosofia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0