BEKÄNNELSER /L

Vet att jag gjorde bekännelser för inte så länge sen men jag tycker det är kul + så ville en läsare att jag skulle göra det i Önskerubrik. :)
 
Jag har väldigt svårt att koncentrera mig när jag bloggar. Antagligen sätter jag på musik och sjunger med, eller så kollar jag massa bloggar/Facebook. Därför tar ett inlägg vanligtvis ungefär 20 minuter...
Jag kallas Lilo som ett smeknamn från mina handbollsbrudar och tränare. För några år sen tyckte min tränare att jag inte hörde såbra på namnet Linnea när jag var på handbollsplan, därför fick mina handbollsbrudar komma med förslag med vad de vill att jag ska kallas och det blev Lilo. Gulligt, viiiiiiisst?!
Jag hatar getingar. Okej, jag tror att ingen älskar getingar direkt men jag verkligen hatar de. Tex. när jag var på Grönalund för något år sen hade jag stått jättelänge i kö för ett par Fish&Chips (bara pommes frites), i säkert 25 minuter. Sen när jag äntligen hade fått mina pommes frites och precis skulle börja äta kom det en geting. Istället för att springa bort från getingen, blir jag superdupermega rädd och slänger min pommes frites på marken och springer därifrån. ← Sådan är jag, my life story. 
Jag använder Snapchat som en videoapp. De som läste min gamla blogg visste att jag använde Snapchat mycket, kanske lite för mycket (?) Men nu (efterbliven jag vet) när jag kommer på att man kan filma med den appen, så skickar jag nästan bara filmer och inga bilder. Bilder är tråkigt, hihi
Jag gillar inte att säga min kod till andra. Typ som alla andra har jag en IPhone med kod och allt. Dock, hatar jag att säga min kod. Spelar ingen roll om det är till mina närmaste vänner hoho. Jag vet inte riktigt varför, men har haft samma kod i snart ett år nu så det kanske är lite personligt?! Haha... eller jag vet inte. 
 
Sommar 2012 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0