◊ Days until ◊

• Bort med tandställningen 6days - På torsdag ryker förmodligen min tandställning! Nice som fan :) Om allt ser bra ut så kommer jag hem från tandläkaren med ett nytt smile.
 
Kryssning 7days - Idag bokade mamma en kryssning för mig, Linnea och våra mommor. Vi ska åka med den nya båten Viking Grace om en vecka. Jag och Linnea har länge velat åka på en kryssning tillsammans men man måste vara minst 18 eller 21 för att åka själv? Så eftersom våra mammor är bästisar så tänkte vi att alla kunde åka :) Vi kan ju ändå gå runt själva och så.. Är taggad och det blir god buffé och goda drinkar ;) Ska bli grymt kul! 
 
• Sommarlov 82days - AHH!! Längtar ihjäl mig. Sommarlovet är det bästa på hela lovet och det är inte så himla långt kvar nu. Vill verkligen ha sommar och speciellt lov. Så skönt att slippa skolan och plugg. Håll ut :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0