Gårdagen

Your animation

Fanny ringde och väckte mig vid 5:30 (!!), och runt en halvtimme senare mötte jag Fanny. Vi gick på en morgonpromonad i soluppgången medan vi delade ut tidningar. Vi gick i ungefär 1,5 h, toppen! Det var faktiskt mysigare än förväntat så det måste göras om! Efter promenaden gick vi hem till Fanny där vi surfa runt lite på internet, käka frukost, skratta och bara umgicks. Sen hoppa vi på bussen till Ica Maxi där vi belönade oss med lite godis samt så köpte jag ett påskägg till mami, lite sådär ute i sista minuten haha. Dock köpte jag nog liiteee för mycket, för det gick på 150:-... ett påskägg. 
Efter drog jag hem till mig. Jag tog ut kaninerna (hoho) medan jag gjorde en storstädning i deras burar ← BÄST! Sen vet jag inte riktigt vad jag gjorde, eller kommer inte ihåg (?) Typ litade och hittade min påskägg, slappa, målade ägg mm. 
Sen käka jag en god påskmiddag med familjen, och sen hamna jag i soffan hela kvällen helt slutkörd. Men vadå, gick faktiskt upp 5:30! XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0