Hemma

Kom precis hem efter att ha varit på träningen. Träningen var bra men vi gjorde ganska konstiga saker som jag inte var så bra på. Så det blev mycket flum hihi. Jag kom hem till ett tomt hus så det känns ju litesisåär, men jag ska nog klara mig. ;) Både mamma, pappa och Louise är borta då Louise (min syster) ska börja övningsköra i vår. Helt sjukt, gud vad tiden går snabbt! Aja, de är på någon kurs och kommer hem runt tio hoho. 
 
Nu sitter jag iallafall och ska precis hugga in på dagens middag - Tacossoppa! En soppa som innehåller köttfärs, makaroner, majs och till det har man Nacho Chips. Det kanske inte låter så gott och inte ser så gott ut på bilderna men det är det! Favoritsoppan om du frågor mig! Men nu ska jag sluta, & hugga in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0