@HOME

Har kommit hem nu eller har varit hemma ganska länge, typ sen 17 (?) När jag kom hem, fast jag var jättetrött packade jag upp direkt. Sen dess har jag bara slappat, hälsat på Dumle, käkat middag som var kyckling och bea MUMS! Nu har jag gäster, fast det är typ mamma-pappa gäster så jag bjöd över Angelica som jag saknat så. ♥ Vi har mest snackat om hur min vecka har varit i Falun, men vi har endå tagit foton, hon har gett mig en födelsedags present, ätit efterrätt osv.
Nu ska vi typ sätta på en film, någon som har filmtips?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du Linnea berätta lite mer om vad du gjorde i Falun? Verkar som ni haft det sjukt kul :D

2013-03-16 @ 23:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0