Min påskafton

Hej på er sötisar! Igår var det påskafton vilket var supermysigt.
Jag vaknade runt 11/12 och gick ner till undervåningen Där hade pappa gömt ett påskägg som jag letade efter haha!  Är det bara jag som brukar leta efter påskägget? Växer aldrig upp :) Sen satt jag och åt lite godis, glömmde bort frukosten. Runt ett åt vi hamburgare till lunch och efter det målade vi ägg. Vi har en samling med ägg som vi målat sen jag var 1år. Duschade och fixade mig snabbt innan farfar och mina fastrar kom. Fick lite påskpressenter och så åt vi påskmiddag. Till förätt blev det sill och köttbullar mm och sen lax. Vi åt även stakt banan med glass till efterrätt :) 
Innan de gick hem spelade vi ett spel där man är i lag och ska rita en sak som står på ett kort. Hehe kan inte förklara men det var kul!
När dem hade gått satte jag mig vid tv:n och åt godis PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0