Kladdkaka

Fanny kom till mig runt 16. Hon överraskade mig med en kladdkaka, som hon alldeles nyss hade bakat hemma. ← Gullis! ♥ Vispade ordning lite grädde innan vi till sist njute utav kladdkakan, medan vi pratade och bestämde mycket om Gotland. Ååh, det kommer bli såååå kul! Efter satte vi på en film och myste ner oss i sängen. Dock hann hon inte se klart filmen då hon skulle hem och äta.
 
Nu sitter jag på mitt rum och gör absolut ingenting, en fredagskväll.:( Har precis ätit middag och nu sitter jag ensam med mina chips. Vill verkligen träffa någon, men ingen kan BUHU. Så jag för väl acceptera det och få ha en fredagskväll med PPL... Ganska mysigt men skulle så mycket hellre vilja vara med en kompis!! 
Och nej, tro inte att jag snor åt mig all grädde för Fanny ville faktiskt inte ha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0