KVÄLLSKÄK Á LA LINNEA

 
Förlåt om jag bombar en aning men övade lite med systemkameran, med lite olika fokus och så. Dock vet jag inte om ni är som mig men jag gillar att se när bloggarna jag följer lägger upp matbilder, hoho! 
Anyway, lite gott sådär på kvällen. Tyckte jag förtjänade det efter att ha pluggat hela dagen. Nejmen har ju haft studiedag idag, eller iochförsig hemstudiedag vilket betyder att man ska plugga. Då valde jag att plugga till ett prov som vi har på onsdag, om världskrig och sånt. Först pluggade jag ensam men som kom Angelica över somsagt också hade studiedag. Vi pluggade faktiskt, men gjorde andra saker också. Vi åt en del godsaker, bland annat glass och kakor mihih. Sen körde vi mer på vår danskorografi bland annat.
Drog på träning runt 17 som var väldigt rolig men inte gick så bra för mig. Det är såhär att jag har jätteont i rumpan (haha) från när jag var i Falun och åkte skidor. Ramla på stenhård is och fick ett jättestort blåmärke. Nu var det iochförsig exakt en vecka sen det hände men igår när jag spela en match ramlade jag (eller blev puttad) och ramlade på exakt samma ställe. Så det gjorde ganska ont om man säger så. 
 
Aja, orkar nog inte skriva så mycket mer. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen smörja in mig med bodylotions och annat härligt! Sen blir det nog sängen, tänkte sova tidigt ikväll! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0