KVÄLLSKÄK

 
Vill bara börja med att säga förlåt för uppdateringen från min sida under hela den här veckan faktiskt, usch vad den har varit dålig! Men har verkligen haft fullt upp i skolan, har till och med missat träningar för att jag har varit tvungen att plugga. :( Iallafall, idag har det varit en sån där dag och jag var tvungen att skippa min träning för imorgon har jag prov, bläää! Fast jag pluggat hela kvällen kan jag verkligen inte ett piss, ååh kommer få F! Får väl satsa på ett E dåra... 
Aja, slängde i mig det här kvällskäket nyss, för det tyckte jag att jag varit värd under denna kväll! Skärde upp lite blandade saker som jag gillar (mozarella, advocado, tomater) och åt det i en skål. Jättemumsigt! Dock ska jag nog nästa gång ta lite mer mozarella och mindre advocado, för gillar moarella mer hoho. 
Ska iallafall sova nu och försöka ladda mig inför provet imorgon. Och jag lovar bättre uppdateringen runt helgen, har massa planerade inlägg hihi! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0