Lååång dag

Puuh hatar verkligen torsdagar..eller varannan för att vara mer exakt! Slutade 17:05 och var hemma 18:00 :( Riktigt deppigt faktiskt. Själva skoladagen var ändå helt ok, hade 1.5 timmes matte sen håltimma i typ 2 timmar. På den långa rasten höll alla tjejerna till inne i arobicssalen och dansa haha :) Sen hade jag kemi, lång rast igen och sen labb. 
Hemma har jag inte gjort mycket. Åt en god kycklingsallad till middag och har nyss kommit ut ur duschen.
Igår hände inte så mycket var hos farfar och fikade och sen på kvällen kollade jag på Mean Girls med Julia.
Hade tänkt att plugga lite ikväll men ska unna mig lite annat bla måla naglarna och smörja in facet med kastanjevatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0