Lov!

Äntligen lov, så jävla skönt! Min dag har varit bra, började med matte där jag bara slappade typ sen hade vi idrott. Vi hade hinderbana tävling och det var typ 5 stycken eler mer som skadade sig..crazy. Tara vricka foten haha det var lite kul faktiskt. En annan tjej fick åka till sjukhuset och ja..
Efter idrotten åt vi lunch och sen hade vi kemi. Men jag var bara på lektionen i 10 minuter för jag skulle till tandläkaren.
Har tagit bort min tandställning WOOP! 
Var hos tandlakaren i ca en timme, känns kontigt i munnen nu men jag är nöjd.
Efter åkte jag och mammi och handlade lite mat, ikväll ska firas lite med god mat :) Kött, beasås och pommes.
Efter middagen ska jag duscha och fixa lite inför imorgon, kryssning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0