Måndag

Hej på er sötisar! Idag är det måndag men jag hade studiedag vilket betyder ingen skola, woop. Linnea hade också studiedag så jag åkte hem till henne runt 11. Jag trodde det var varmt ute så tog min skinnjacka och när jag var halvvägs till bussen ångrade jag det..
Hemma hos Linnea gjorde vi inte så mycket, snackade och pluggade typ. Eller hon plugga :) Jag åkte hem vid 17 för att hon skulle på träning. Jag har trott att våren har varit påväg några dagar nu, men nej..idag var det typ snöstorm kul..
 Hemma har jag skickat in min dåliga labbraport och ätit middag. Ska snart hoppa in i duschen sen blir det tv. Haha mobbad som jag är älskar jag familjen annorlunda haha men klockan nio är det toppmodell också! Nice.
Kom igen nu FRÅGESTUND!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0