Måndag

Hej på er finisar! Bloggar från stora datorn medans jag försöker skriva på min bok/film analys som ska in imorgon..
Idag har jag varit i skolan och det var helt ok. Vaknade faktiskt ganska lätt imorse hehe:O Kom på att jag kunde fått sovmorgon eftersom min lärare bara snackade betyg med dem första på klasslistan. Alltså han hon inte med alla. Jaja satt ändå bara och snackade med tjejerna. Sen hade jag spanska muntligt prov. Asså fyfan. Jag började skratta och kunde typ inte sluta så det gick inte så bra..min lärare ba: mer, fråga mer saker asså ja...
Sen hade  jag lång rast men klassen skulle in tidigare till våran lärare för att skriva upp vilka som ville göra nationella tillsammans alltså muntliga. Fick sluta vid typ 11:30 men satt kvar i skolan i ca 3 timmar för att prata med en dum lärare.. Fick halva labbraporten gjort i alla fall.
 
Såg att Linnea laddat upp med massa roliga inlägg så jag får väll stå för de tråkiga vardagsinläggen och såklart lite annat :)
 
En bild som inte har något med inlägget att göra.. mini Tindra♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0