Min söndag

Vaknade runt 10 och pallade mig upp ur sängen. Tog ut Dumle, käka frukost och taggade till match. Matchen mot Haninge vann vi med 17-14 yey! Sen efter skyndade jag mig hem och väl hemma tog jag en snabbusch, åt och fixade mig lite lätt innan Tones pappa kom och hämta mig och Tone. Vi drog till Haninge Centrum, guess why? ;) Jo, för att se puddingen Anton Ewald som skulle uppträda där kl. 14. Var fett mycket folk men vi lyckaes få en hyfsat bra plats bland alla skrikande människor haha. Först när han kom ut började jag skrika, gud vad snygg han är! Han sjöng sin låt Begging alldeles utmärkt asså ååh. Sen bildades en enorm kö då Anton skulle skriva autografer, men det gjorde inte så mycket. Var rätt så bra stämning + så träffa man massvis med människor man kände! Dock kan jag erkänna att jag och Tone trängdes lite, men hallå vi skulle på en match som började om 30 minuter?! När vi kom fram typ dog jag och Tone asså gud! Han börja prata med oss men vi bara stod där som stelna pinnar haha. Han var så snygg & söt, liksom mycket snyggare än på tv:n osv. Precis när vi skulle gå kollade han in i mina ögon och log, asså      o m g. Jag vet att jag fangirlar lite nu men liksom puddingen ANTON EWALD!! ♥ 
Efter kunde jag och Tone knappt koppla av, så vi drog till Donken. Jag köpte en glass innan vi kuta bort till hallen där vi skulle spela dagens andra match och även sista för säsongen. Matchen var verkligen jättekul och gick bra för mig, wooooop! ^^ Aja, vi vann och det betyder att vi kom 2:a i serien! Det fira vi genom att spruta Pommac på tränarna haha. Sen putta vi in de i duschen, haha askul! 
 
När jag kom hem duscha jag och provade sen massa underbara våroutfits. Sen käka jag och sen dess har jag slappat med mamma framför tv:n. Har målat mina naglar och invigit nagellacket jag köpte igår, medan vi kolla på Mästarens Mästare och Johan Falk.
Aja, godnatt nu babes och sorry för min uppdateringen! Nu ska jag gå och drömma om Anton ♥ (men först lite mer mys med mami) :)
 
 
Bilden längst ner till vänster är på mig och Tone när vi möter Anton, dock ser man inte puddingen! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0