Något jag stör mig på

En grej som jag säkert är ganska ensam om att störa mig på är när folk tar bort bilder från Instagram mm. Asså jag förstår om man gör det nån gång ibland men inte jämt och ständigt! Asså jag stör mig så mycket på det..samma med fb eller bloggar. Har man lagt ut något står man väl för det eller tycker bilden är fin? Antingen tar man bort för att man fått för lite likes vilket jag tycker är töntigt, okej om man gör det nån gång. Eller så tar man bort för att man ångrar sig. Det tycker jag visar osäkerhet eller nått! Jag förstår dem som tar bort från bloggen för att man ångrar att man skrev ut något eller att man får för många hatkommentarer eller nått. Men Instagram ne..
Ni kanske tycker det här låter jätte töntigt och överdrivet men det är bara nått jag stör mig ganska mycket på! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0