Ny vecka

Måndag igen då. Bara tre skoldagar kvar innan lovet. Idag hade jag 2 lektioner då den sista var inställd pga av nationella prov. Eftersom jag skulle göra muntliga nationell i Engelska 15:00 så hade jag en rast på 3,5 timmar! Men den gick ganska snabbt.. Var uppe i centrum och köpte godis och dricka mm. När jag och Ewelina gick till centrum var det ljummet ute :) Man kunde faktiskt ha öppen jacka men sen blev det kallt igen hehe. Gjorde iallafall mitt nationella, skrattade mig igenom en diskussion hehe fail... Jaja nu är det gjort iallafall. 
Jag ska väll äta middag snart och efter middagen måste jag plugga till mit svåra Historia prov -.-
Gammal bild, har brist på nya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0