Om v.11

Under vecka 11 (veckan som kommer), kommer det hända en superkul sak för mig/Linnea. Mina skola har ett annorlunda arbetssätt och pga. det så har vi inte så mycket tid för de praktiska ämnerna, dvs. slöjd, bild, hemkunskap osv. Därför, en vecka om året åker ens årskurs upp till Falun där vi har dessa ämnen en skolvecka (måndag-fredag). Och det kommer hända denna vecka som kommer och det kommer bli så otroligt kul, lika om inte ännu roligare än vad det var i 6:an/7:an. Vi har skolan mellan 9-16, med raster och lunch imellan och sen får vi göra lite vad vi vill. Så därför är Falun-veckan inte som någon vanlig skolvecka, utan något mycket roligare! Nu när vi har blivit 8:or får vi exempelvis gå ner till centrum och fika, shoppa, bio, bada etc, och hur kul är inte det med kompisarna? Man behöver inte ens göra det för att det ska vara någon som man längtar efter, tänk att få vara så mycket med personer som lyser upp ens vardag? Tänk liksom jah och mina brudar kommer ha ett eget rum, man hör på lång väg att det kommer bli KAOS! Haha ååh, jag vill bara dit nununu!! Det roliga är också att jag åker dit som 14-åring och kommer hem som 15-åring, everybody say weho - WEHOOO! 
 
Detta sabbar uppdateringen från min sida, men har tänk på er och gjort lite tidinställda inlägg också. :') Sen så har ni super duktiga Angelica hoho. Men om jag kommer ihåg rätt så har vi täckning där uppe och så då kommer det väl upp ett eller annat mobilinlägg också. Så tror endå att uppdateringen under denna vecka blir rätt ok! 
Så det är det jag hållt på under kvällen, och nu har jag precis packat klart! Nu ska bara allt ner i resväskan, det får vi se om det ens går haha! 
 
XOXO, ha en bra vecka! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0