Onsdag

Hej på er allihopa! Nu är halva veckan avklarad som känns riktigt skönt!
Idag i skolan hade jag prov i 1:a världskriget som gick helt ok. Annars har jag haft massa föreläsningar och sånt idag och inte riktigt hunnit plugga. Efter skolan åkte jag och jobba i drygt två timmar. Åt även en simpel lunch då jag bara ätit ett äpple på hela dagen. Efter åkte jag och mamma till Farsta där vi gick runt och strosa i affärer. Fixade min guldklocka så de passar mer in på mig hoho. Sen så bytte jag överkastet och fick med mig dekorerings kuddar hem fintfint! 
Nu är jag hemma och precis ätit lite ugnspannkaka till middag. Nu blir det att plugga lite innan jag antingen ska sätta på en film eller pll! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0