+ Önskelista 2013 - Birthday

Fyller år om två dagar (!!) så tyckte det var lagom att fundera ut en önskelista. Önskar mig framför allt pengar till USA, men som jag dock glömde ha med på collage. Annars är det lite accessoarer, det är alltid lika snyggt! Just nu är det superfint med guldklockor, och sen har jag helt förälskat ner mig i skärpet, hihi. Annars smyckesträd, både för dekorering i rummet men även för att alla mina smycken ligger kaos i en låda.. Sen i love rasberry & blackberry, luktar ju såå gott! Sen är det fortfarande väldigt inne med toppar med volanger, så det fick också stå på listan. Fast jag letat och letat efter en har jag aldrig hittat någon, så får hoppas att någon köper det till mig. (a) Somsagt är pengar det jag önskar mig mest, till USA där jag ska shoppa som en galning! 
 
Tidinställt medan jag är i Falun. Ni saknar mig inte för mycket va?! Och sköter Angelica uppdateringen bra?
XOXO linnea ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vart kommer den svarta toppen ifrån? 😍

2013-03-12 @ 09:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0