Påsklov!

Ååh, äntligen äntligen! Som jag längtat! Jag vet inte vad det är, men det är något som gör så att jag gillar Påsken jättemycket! Och inte bara för att man är ledig hihi. Dagen i skolan flöt på och gick ganska snabbt. Hade spanska kp och typ något engelska test (?). Sen så fick vi massa godis vid lunchen, så kom mattanten som delade ut godiset igen till mig och Elenores matbord och då plokade jag en hel näve. ;) Men vadå, godiset är ju som godast i skolan! 
Iallafall när jag slutat åkte jag hem tillsammans med Elenore. Vi snackade om allt möjligt på bussen, trevligt trevligt! :) När jag kom hem tog jag ut min kanin Dumle, men även min kompis kanin. Min kompis (Anna) åker bort idag en vecka så lilla jag fick bli kaninvakt till gosiga Stampe. :) (Dock det tråkiga är att de inte gillar att vara tillsammans, synd).. Efter det tog jag en snabbdusch och sen fixa och donade jag med mig själv. Måla naglarna, föna håret, smörjde in mig, noppade ögonbrynen osv. Sen så gick jag och mamma ut och tog lite outfitbilder i det härliga vädret. 
Nu sitter jag här hemma och har precis ätit lite jordnötssmör så nyttig som jag är! Men jag inviger lovet lite, med lite  nötter hoho. 
 
Nu ska jag fixa mig och sen blir det träning! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0