Q/A /L

Q- Kan inte du Linnea berätta lite mer om vad du gjorde i Falun? Verkar som ni haft det sjukt kul :D
A- Klart jag ska, inlägget och bilder kommer nog upp idag! Kram på dig
 
Q- hahahhaa märkte det i falun när du nästan slog ihjäl mig för jag slängde pajkartongen i snön :')
A- Fortfarande inte kommit över det, nej nej. 
 
Q- Skulle ni kunna göra ett collage med volangtröjor eller vafan dem nu kallas, och vart man kan köpa sånna
A- Självklart kan vi göra det. Dock är jag nog inte så bra på att veta vart de finns, eller aa typ de Angelica visade i inlägget under, + tycker jag asos.com har riktigt snygga och lite mer 'unika'. Hoppas det hjälpte! :)
 
Dessa två volangtoppar kommer från asos.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0