Saturday

Vill först och främst säga förlåt för uppdateringen idag från min sida. Har haft cup hela dagen så ni kanske fattar varför- Dock (!), tänkte jag faktiskt göra ett inlägg innan jag drog imorse men det hann jag inte med hehe... Men faktiskt, det är inte lika kul att göra massa inlägg för vår statestik har sjunkit och suger just nu, + har ni slutat kommentera...:(
 
Today: Gick upp strax efter nio och gjorde det vanliga. Elva åkte vi och hämtade upp Hanna och sen fortsatte vi till hallen. Idag har vi spelat 3 matcher, och två av de matcherna var mot samma lag. Tyresö (som laget heter) mötte vi först och förlorade tyvärr. Nästa match förlora vi också men mot Skogås... Men sista matchen som också var mot Tyresö vann vi woopwoop! ^^ Dock gjorde nog jag världens sämsta cup, usch! 
Jag och Hanna stannade kvar och duschade innan vi åkte hem. Men vi gjorde ett stopp på vägen och köpte lite godis, mums! Köpte vit choklad som jag tänkte smälta lite senare ikväll och skära upp frukt. ← Oerhört gott! 
 
Nu gör jag inte så mycket, men strax är det middag. Kyckling, bea och ugnspotatis ← DRÖMMEN!♥♥ Jag skojar inte, otroligt gott! Efter ska jag väl kolla på Mello haha, men inte med Angelicas familj som vi alltid bruka göra. BUHU!, jag som var sugen att träffa den bruden! Aja, det får bli någon annan gång! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0