Sen middag.

Har precis kommit ut ur duschen och gjort mig fräsch, och nu sitter jag här nere och äter en sen middag. Köttfärsbiff inlindad i bacon och potatisgratäng, mums! Faktiskt ett nytt recept, för er som vill veta!! Haft träning nu under kvällen, som faktiskt gick bra och var jätterolig! Annars innan träningen gjorde jag inget speciellt, var såklart i skolan under förmiddagen och sen åkte jag direkt hem till Anna med Fanny. Firade med kladdkaka, glass och strössel, fast dock vet jag inte vad vi firade.. Kanske för att vi var en dag närmare skolavslutningen? ;) Åkte sedan hem och 'plugga' samtidigt som jag skypa med Angelica, mysi! ♥ ← Typ min dag, lite kortfattad dåra... 
 
♥♥
Lite blandat inlägg hehe, wooooopp! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

trackback
RSS 2.0